پتروشیمی کارون در حوزه مدیریت بحران و شرایط اضطراری مورد ارزیابی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران قرار گرفت.

12 دی 1402

ارزیابی پتروشیمی کارون در حوزه مدیریت بحران و شرایط اضطراری 
پتروشیمی کارون در حوزه مدیریت بحران و شرایط اضطراری مورد ارزیابی شرک​ت ملی صنایع پتروشیمی ایران قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی کارون، روز دوشنبه ۱۱ دی ارزیابان شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با حضور در مجتمع پتروشیمی کارون طی جلسات مرتبط و بازدیدهای میدانی از مجتمع، تجهیزات و ساختار تیم‌های مدیریتی و واکنشی این شرکت در حوزه مدیریت بحران و واکنش به شرایط اضطراری را مطابق با استانداردهای روز دنیا مورد ارزیابی قرار دادند.
در جلسه افتتاحیه فرایند ارزیابی، امیرحسن فرجادنیا رئیس امور HSE و دبیر کمیته مدیریت شرایط اضطراری با ارائه گزارش از اقدامات پیشگیرانه و واکنشی چند سال اخیر در جهت توانمندسازی و مصون‌سازی مجتمع، نتایج حاصله از فرایند ارزیابی و شناخت موارد قابل‌بهبود را در ارتقا و تعالی سازمان بسیار حائز اهمیت دانست.
 در ادامه جلسه، مدیرعامل و مدیر شرایط اضطراری شرکت پتروشیمی کارون «ارزیابی در حوزه مدیریت بحران و شرایط اضطراری» را در راستای شناسایی ریسک‌ها و توانمندسازی مجتمع‌ها در مواجهه با بحران‌های محتمل را اقدامی ستودنی و شایسته دانست.
علیرضا صدیقی زاده همچنین از این اقدام ارزشمند شرکت ملی صنایع پتروشیمی که در راستای مدیریت بحران و به‌تبع آن حفظ جان انسان‌ها، محیط‌زیست، سرمایه و دارایی‌های ملی است، تقدیر و تشکر کرد و آن را اقدامی در جهت صیانت از سلامتی کارکنان و خداپسندانه دانست.
گفتنی است شرکت پتروشیمی کارون در سال‌های ۱۳۹۵، ۱۳۹۷، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ رتبه‌های برتر در حوزه پدافند غیرعامل، سازماندهی تیم‌های شرایط اضطراری، ایمنی و آتش‌نشانی و حفاظت فنی محیط کار را در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر کسب کرده است.

12 دی 1402